Saturday, March 10, 2007

Mer listor...

Idag: Hemma och sjuk :(
Igår: Jobbade tills jag inte orkade mer, gick hem sjuk :(
I förrgår: Jobbad i princip hela dagen.
Imorgon: Förhoppningsvis orka med ridningen.
I övermorgon: Säga upp min lägenhet på AB-Bostäder
Humör just nu: Crap, otroligt lättretlig tydligen när jag har feber.
Väder: Uppehåll i alla fall ca 6 plusgrader
Bästa egenskap: Vet inte, fråga dem som känner mig?
Sämsta egenskap: Envis
Favoritmånad: April så klart :)
Tv eller film: Film helt klart
FilmBok eller tidning: Tidning helst. Men en bok då och då...
Bar eller nattklubb: Bar
Arbete eller skola: Arbete.
Morgon eller kväll: Definitivt kväll!
Klädsel just nu: Min mörkblåa kimono (rätt så nyvaken dårå)
Sällskapspel eller Tv-spel: Sällskapspel är mkt mysigare
Kramas eller pussas: Allt på en gång?
Promenad eller bio: Bio! Fast promenader är gott det med
Öl eller vin: Öl
Godis eller snacks: Snacks
Byxor eller kjol: Byxor, jeans helst!
Senast sedda film: Minns inte jue
Komiker: Oj finns många men tex alla som är med i parlamentet, Robert Gustafsson etc.
Skådespelare: Tom Hanks
Artist: Jerry Lee Lewis, Johnny Cash mfl.
Stamgäster på din blogg: Det hoppas jag
Förhållande eller singel: Ja tack gärna ett förhållande?
Kärlek eller vänskap: Självklart både och
Glasögon eller linser: Vilket man nu trivs bäst i (har varken eller)
Storstad eller småstad: Småstad helt klart, eller gärna mindre ort.
Stökigt eller städat: Städat helt klart!!!
Restaurang eller hemlagat: Oftast hemlagat men restaurang ibland.
Tävling eller lek: Lek!
Jacka eller kappa: Jacka
Stark eller svag: Stark
Brun eller blek: Bryr mig inte så hårt faktiskt.
Favoritbutiker: NetOnNet
Favoritnöje: Ridning, umgås med vänner...
Favoritmat: Härliga asiat-inpspirerade grytor
Händer eller fötter: Händer.
Sparare eller slösare: Försöker nog att spara lite på slantarna...

No comments: