Wednesday, March 7, 2007

Model...

...för en dag, trodde man ju aldrig skulle ske i hela sitt liv. Men nu är det gjort, tänka sig...hehe

Goaste C från jobbet, hade tydligen varit iväg på samma grej, där man då fick skriva upp ett gäng kompisar och deras nummer för att få med en bild gratis, och då hade hon skrivit ner mig. Himmlars va coolt.

När dem ringde mig så kände jag bara "Va skojar dem med mig?" Men då sa hon att dem gärna ville fota "normala" människor. Så sagt och gjort släpa med mig en annan C till gbg för att modella..*L* När vi kom dit kände jag mig rätt så missplacerad, men ändå höll huvudet högt om att detta skulle bli skoj, och det blev det.

På med sminket (som för övrigt blev helt okej enligt min smak) plattånga lite med håret och så på med ett av sina ombyten som man skulle ha med sig. Och börja fotas..

Sen var det weeing av bilderna där en något halvtråkig säljare försökte praka på oss bilder för tusentals kronor men vi nöjde oss med 5 vardera. Måste säga för att avsky att vara med på kort så blev det riktigt fina bilder.

Tack snälla C & C för ni gjorde det möjligt, jag hade en superskoj dag.

kram Ms E

ps, bilderna går att få se om man ber snällt via msn.

2 comments:

Tomas Andersson said...

Vad bra det var kul och bättre du blev nöjd =)

Anonymous said...

Hej gumman du har blivit utmanad! Läs min blogg för vidare information... Kram