Thursday, March 15, 2007

I brist på annat...

Snodd från Toxxic

Ditt fullständiga namn: Eva Elise Broberg
Vart föddes du: På Mälarsjukhuset i Eskilstuna
Ögonfärg: Tråkblå
Hårfärg: Just nu lite åt det mörkbruna hållet... annars mellanblond eller cendré
Längd: 1.62
Favoritfärg som äldre: Varma färger typ
Favoritfärg som barn: Rosa sägs det, kommer bestrida det så länge jag lever hehe
Din första kärlek: Som jag kommer i håg Peter i Köping, han är en hunk
Din nuvarande kärlek: Katt och kakadua? mm jag vet jag är tragisk...*L*
Barndoms "bästis": Elli så klart
Umgås ni fortfarande: Njaa, till och från.. Bor i olika städer så det blir mest tele o msn.
Hur gammal va du när du lärde dig gå: Runt året påstår min mor.
Vad är ditt största barndoms minne : Var nog när vi flyttade till landet och började bygga huset.
Vart är du uppvuxen: Strax utanför Eskilstuna i Lista
Vilket dagis gick du på: Gick på Kvartsgångens dagis avd Myran / senare var jag hos olika dagmammor.
Vem var din största förebild som barn : Farmor
När fick du din första kyss/av vem: Peter i Köping då, gaahhh det var pirrigt minns jag.
Vad får dig att bli riktigt arg: Brist på respekt för sin medmänniska
Vad gör du om ett år: Säg det, fråga mig om ett år eller så
Vad gör du på fredag kl. 19.00?: Inte lika gottigt som Toxxic, utan jag är på jobbet då. Strax innan stängning.

Håll till godo, mer info ni inte visste om mig hehe

Kram Ms E

1 comment:

Hanna said...

Har pratat lite med S om det, men han ändrar sig säkert igen. För enligt honom är det så svårt med jobb och det är för mycket att tänka på. Visst det är saker att tänka på, men man behöver inte göra det värre än det är.. Fast å andra sidan känns det som jag inte vill, men jag tror jag behöver det.. och Em oxå..