Sunday, March 4, 2007

Stora planer...

...hoppas jag på ska bli verklighet inom kort. En ansökan om bostadslån har skickats och kanske kanske hoppas hoppas får jag det, för då flyttar jag ut från centrala Borås och in i det mycket mindre samhället Målsryd.

Anledningen undrar ni då kanske? Nja för att jag kan typ hehe, näe men det är för jag söker lugnet, klarar inte och bo i ett flerbostadshus där ingen och då menar jag ingen som respekterar sin granne. Rökning förekommer i hiss och trapp, man snor varandras tvättider samt sliter ut andras kläder ur maskinerna osv. Man spelar musik otroligt högt på otroliga tider. Många kanske tycker jag låter som en gnällig kärring men det struntar jag i, jag pallar inte denna behandling från mina så kallade grannar.

Den lägenhet jag tänkte jag ville ha ligger som i en radhuslänga så jag får bottenvåningen med två uteplatser (tänk vilka grillkvällar vi kan ha där hehe) Egen tvättmaskin weeiii och det bästa av allt lugnet, en egen entré som ingen ska röka i osv... Så åter igen så kan väl mina kära läsare ta och hålla sina tummar och tår för mig.

Kram Ms E

2 comments:

Anonymous said...

Lycka till hälsar mamma

Wolf said...

Just DO it! =)