Monday, March 12, 2007

Nu nu nu...

... Vill vill vill, flytta nu nu nu!

Hm Ms E's Otålighet har satt in igen och bara gnager ända in i benmärgen. Kanske beror det mycket på att jag blivit väckt 3 mornar i rad av någon idiot som förmodligen rest bort men glömt stänga av väckarklocka funktionen på sin stereo, då den går i gång låter det ungefär som att Rix Morgonzoo sänder från mitt sovrum, inte jätte skoj direkt då denna startar halv 8. Eller 7:25 och skränar på en hel halvtimma. Och det är sådant jag vill komma bort i från. Och det är fortast möjligast.

En äldre dam i byggnaden jag ska flytta till hade visst oroat sig över att en ung tjej skulle flytta dit. Men då hon fick förklaringen att jag själv flyr från oväsen och den hektiska miljön så lugna hon rätt så snart ner sig hehe.

Aja nu ska jag drälla i soffan o snörvla vidare, e inte helt piggelin..

Kram Ms E

No comments: