Thursday, December 28, 2006

En enkät till...weeii

Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?

-En abort, kommer aldrig någonsin göra om det brrrr

Dog någon i din närhet?

-Nej, men nästan...

Vilka länder besökte du?

-Danmark, Tyskland

Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?

-31 Mars - Blev arbetslös tyvärr

-Minns inte datumet men jag fick många nya goa vänner under 2006.

-3 Augusti- Då vi for som ett lämmeltåg ner till Tyskland för bilträff, ses igen 2007

-6 Oktober- Fick jobb på NetOnNet *stolt*

-19 November- Då jag blev färdig första hjälpare inom Röda Korset

-23 November- Då en kär familjemedlem fick upp ögonen för livet.

-9 December- Då lilla Saga December Dahlman såg dagens ljus för första gången.

-23 December- Då jag fick träffa lilla Saga, samt min brorsdotter Lova och min goaste storebror.

Blev du kär under 2006?

-Ja. Är dock inte längre...

Vad gjorde du på din födelsedag?

-Jag och en bunt vänner och familj for och bowlade och åt sedan en härlig middag på Thai Silk, mycket trevligt minsan.

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?

-Att inte vara så jäkla Godtrogen...

Hur höll du dig från att bli galen?

-Ja du säg det, undrar om ja har lyckats hålla mig ifrån det, jag är nog lite galen i största allmänhet.

Vem var den bästa nya personen du träffade?

-Karin så klart.

(Listan kommer ifrån Lilija.com)

2 comments:

Wolf said...

snor denna listan ja med

men ja, 36 mil enkel resa.. är väl inget... vissa åker ju 100 mil om dagen för liknande grejor menar ja :P

ja usch, nu är ja i plattskärmarnas värld.. läskigt ju =)

Hanna said...

Ännu en som gjort abort ser jag.. hua... =(

Angående bilden så är den tagen från Öster Mälarstrand, eller det är iaf vad området min pappa bor på heter. =)