Saturday, December 2, 2006

Skinnflådd...

...om mina öronsnibbar, dock inte av en otäck och dum sak utan min absolut största kärlek här i livet och det är lilla L, min goaste brorsdotter. Har precis kommit hem från ett hektiskt men härligt besök i tuna. Lilla L verkar gilla sin faster kommer på besök då jag varje morgon hade en liten 3-åring i min säng som ville gosa och kramas tills man hade vaknat till ordentligt och säg mig om inget annat får ens hjärta att slå dubbelslag så är det nog inget som gör det. En underbar dag fick vi tillsammans jag och lilla L. Bildbevis för dem allra närmaste finns.

Min goaste och bäststaste storebror gjorde mig en jättetjänst idag, han följde till minneslunden och tände ett ljus, kändes skönt att ha just honom med. Han är bland dem bästa jag vet.
En annan grej bror gjorde var att han fixade "Trolltyg i tomteskogen" till mig så här ska ses på tecknat.. då dem som känner mig vet jag älskar sånt..hehe


If you dont know me by now, you'll never never never know me...

Kram Ms E

4 comments:

Tomas Andersson said...

Nu är det krig i TOMTESKOGEN!
=)
En klassisk film det =)

Tant röd said...

Å, den är så bra! Och detta är ju rätt tid på året att se den.

Mr E said...

Kul att ses igen!

Ellis said...

Hej!
Åhh vad härligt att få se den!
Hoppas du har lyckats får en bättre version än den jag fick senast!
Kram