Sunday, December 17, 2006

Spinning around...

...tänk om världen kunde sluta snurra, nu räcker det liksom.

Jaha...jaa den snurrar kanske beror på den ohyggliga mängd snaps som bjöds igår på julfesten, usch eller näe det är ju jättegott med snaps till julbordet, men kanske skulle räckt med en och bara en snapsvisa och inte 3 hehe. Nåja Man mår väl som man förtjänar idag hehe. Men jag hade riktigt skoj faktist måste jag erkänna, kul att se alla människor som är ens kollegor som man i vanliga fall aldrig ser. (eller ja vi ses ju inte på arbetstid direkt)

Hade hela tiden en speciell snapsvisa i huvudet som surra, och den lärde mig en viss cool gotländska som ja gillar att festa med. Kunde dock bara halva visan ungefär då den går på "gotländska" så kan den vara lite knivig att lära sig. Ska nog skriva ner den vid nått tillfälle tror jag.

Idag efter en dusch, efter en ipren, ska kompisen komma hit så ska vi baka lite bullar, får se hur det går...*L*

Take Care all

Ms E

7 comments:

Hanna said...

Låter som du hade en trevlig kväll iaf =) Lycka till med bakandet nu..

Jojo said...

:D...

Wolf said...

bullar? sånt får man av morsan o har i frysen ;)

hoppas d går bra :P

Wolf said...

du får väl komma hit i baka istället så kan man ju säga d bakas hos mig med :P
varför fick du en kamera för då? :P =)

Wolf said...

haha klart ja har.. jag är riiiik ;)

okej, inte kollat än, sitter bara 10mb i nu.. JÄTTE MKT!! :D:D
måste ha nå större i den, o mobilen med :P

Wolf said...

är du? de va som tusan, coolt

jobbar där du? hmm har ni allt ja behöver då? va rätt dyra dem där korten, iaf till mobilen, ASSMÅ kort :P

ja du, mina grannar ovanför kan möblera om 4 dagar i veckan 5timmar /dag... fråga mig inte vad dem gör :/

hmm va klumpigt o kommunisera med inlägg såhär :P haha

Wolf said...

hehe lagt till dig :D