Wednesday, December 27, 2006

Orkar...

...inte göra någonting alls. Febern har tagit mig i sitt starka grepp. Avskyr känslan av matthet, orkar knappt gå från datorn till soffan utan att bli matt o trött. Hoppas bara inte barnen jag besökt under julhelgen åker på det med, det vore förargerligt.

Läste just att min chef ska lämna oss för att vara med att starta upp butiken i gbg, sorligt, den bästa chefen jag har haft någonsin måste jag säga. Jag hoppas den efterföljande kan uppnå den standarden som min chef har.

tomheten sprider sig... gjorde jag fel som flyttade hit? Skulle jag stannat där jag har dem personer jag verkligen bryr mig om? Men jag trivs så bra här men livet är så tomt så tomt, ska det vara så?

Take Care

Kram Ms E

1 comment:

Wolf said...

Jadu inge kul o va febrig så man är matt, dricka mkt vatten o vila, o nån alvedon då o då kan ju hjälpa
o lite sprit för halsen ;)

trist med chefer, men inte alltid man får ha det som man vill

krya på dig
kram