Friday, December 15, 2006

Lååång enkät...

Lååång enkät....
Vilken svordom använder du mest?

* Hm brukar nog inte svära.... eller gör jag?

Äger du en iPod?

* Nej, men en MP3 spelare

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

* Oftast 8:00 tror jag

Hur många resväskor äger du?

* En sån man har på hjul, och en vandrarryggsäck

Var köper du dina matvaror ifrån?

* Ica City Knalleland

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

* Jajamensan

Vilken var den senaste filmen du såg?

* Davinchi koden

Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?

* Med en väninna.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

* Skulle nog fixa en större bur till Gustav och fixa till min lilla bil lite.

Har någon någonsin kallat dig lat?

* Japp blev kallad det av en sköterska på sjukhuset när jag låg där...

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?

* Nej

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?

* Totta Näslunds "Duetterna"

Vilken är världens bästa artist just nu?

* Martin Stenmark

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?

* Var säkert nått oviktigt på jobbet som jag redan glömt.

När var senast någon stötte på dig?

* Hmm det var ett tag sen.

Vad åt du till middag senast?

* Bulgur och köttfärsröra med massor av grönsaker, mums

Använder du huvtröjor?

* Ja, det händer. Har ett antal.

Kan du vissla?

* Ja!

Har du någonsin deltagit i en demonstration?

* Nej det tror jag inte!?

Vem var den sista som ringde dig?

* Min mammas svärmor

Vilken är din favorit åkattration på ett nöjesfält?

* Parkbänken?

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

*Eh ja, (vad ska annars folk hitta på)?

Vilket riktnummer befinner du dig i?

* 033

Tittade du på tecknat när du var liten?

* Ja, och gör fortfarande...*L*

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?

* Knalleland med ca 99 butiker sägs det.

Hur många syskon har du?

* En storebror, två halvsyskon (syster & bror)

Är du blyg inför det motsatta könet?

* Tror jag inte...

Vilken film kan du alla replikerna till?

* Tecknade versionen av "Svärdet i stenen"

Äger du några popband t-shirts?

* Näe, men en från Tina Turner konserten

När flög du senast?

* September 2004

Hur många stolar står kring ditt köksbord?

* 2 st och en köksoffa

Läser du för skojs skull?

* Näe för mitt välbefinnande

Pratar du några andra språk?

* Ja Danska och Engelska

Diskar du din egen disk?

* Ja helt själv gör jag det

Har du gråtit offentligt?

* Ja, har jag säkert nångång

Har du en stationär dator eller en laptop?

* Har en stationär

Försöker du alltid lära dig nya saker?

* Ja om jag vill.

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?

* Har 2 tatueringar, sitter och smider planer på ev 2 till, piercing har jag en och det räcker.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

* Nej tack

Kan du kasta macka?

* Har väl hänt man har fått in något bra kast i sin ungdom

Har du någonsin varit på Jamaica?

* Nej, men åker gärna dit

Vad har du med dig in på bion?

* Laktrits

Vem var din favorit lärare och varför?

* Ketty, suverän person

Har du dejtat någon av en annan religion?

* Nej det har jag nog inte.

Vad har du för väder?

* Blåsigt och regnigt

Har du en blogg?

* Haha ja.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

* Vin & sprit kunskap

Gillar du att flyga flygplan?

* Ja, sånt häftigt pirr i magen när man lyfter

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

* Levnadsglädje

När sov du senast på golvet?

* Haha jag vet inte.

Vilken är din favorit drink?

* hmm, får återkomma med det svaret.

Gillar du din boende situation?

* Nej hatar.. vill bo på landet och gärna snarast

Vilken är din mammas hemstad?

* Frederiksund/ Danmark

Din pappas hemstad?

* Köpenhamn/Danmark

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

* Helst 8 timmar

Är dina dagar fullbokade och stressiga?

* Nja i bland.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?

* Faktiskt inte, är en klippa på undanflykter

Vilken är din favorit frukt?

* Nu och för alltid Jordgubbar

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

* Nja ibland så

Hur gammal blir du nästa födelsedag?

* 28

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

* Näe inte så länge jag förstår vad folk menar...

Tror du på liv på andra planeter?

* Ja varför inte

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?

* Mamma

Tror du att Gud är man eller kvinna?

* Tror inget är ateist

Vad var det senaste du åt?

* Några rostade jordnötter ( delade med mig till Gustav )

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?

* Oftast motsatta

Hur valde dina föräldrar ditt namn?

* Pappa valde, det skulle vara lätt och ingen skulle kunna göra smeknamn av det.

Gillar du senap?

* Japp Johnnys senap ska det vara. Eller fransk söt senap

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

* Carpe Nochtem

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

* Nej, har ingen dödslängtan.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?

* Abby i filmen " sanningen om katter och hundar"

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?

* Tradera var det sist, och det var säkert nått gulligt till Lova

Tycker du om att krama folk?

* Folk näe.. men mina nära och kära.

Skulle du säga att du är trendig?

* Näe är inte så intresserad, är mer bekväm

Äger du en digitalkamera?

* Ja, fick en av goa Togge, e så nöjd så

Vilka kändisar har du blivit jämför med?

* Anja Pärsson

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?

* Jag är ju sån som tänker då att dem har säkert fått förhinder och så, så dem ringer nog sen.

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?

* Gömda och Bakom stängda dörrar, och säkert en bunt fler.

Tycker du att du är attraktiv?

* Eh... nej

Vad är du allergisk mot?

* Citrus, grannar och gemensamma tvättstugor

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

* Nej!

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?

* Martin tror jag det var någon som sade.

Hua vilken lång enkät..nåja håll till godo.

Kram Ms E

1 comment: