Wednesday, December 20, 2006

*hrmf*

Hävdar fortfarande att årets juklapp inte är en elektronikpryl utan att bry sig om nån... Men om jag säger så här att jag brydde mig om mig själv för en gång skull och köpte mig själv en julklapp, dock ingen elektronikpryl utan en Sodastreamer..såå coolt, barndomsminnen dyker upp igen. Min första dagmamma hade en sån minns jag och vi brukade få göra egen läsk då på fredagar efter skolan, det var tider det...

Drömmer tillbaka......ZZZzzzzz....

En mer bubblande Mz E

3 comments:

Wolf said...

ooh coolt... hemläsken är tillbaka på allvar :P

mina kusiner hade sån, d tokpumpa alltid kolsyran så man knappt kunde dricka det hahaha

hoppas de smakar nice =)

Ellis said...

Ville bara önska en riktigt
God Jul!
Kram Elenor

Wolf said...

JAG hämtade 2 färdtjänster, menade du skulle hålla utkik :P

redan hemma igen, va u va rolig då :P

god fortsättning tjejen!