Wednesday, January 10, 2007

Bästkusten...

...har jag fått lära mig det heter.. hehe goa H som tipsa mig om det, med tanke på mitt inlägg ang alla trevliga och väluppfostrade västkustbor..*L*

Äntligen ljud, bästaste Togge var här och lämnade av några riktigt småa o coola datorhögtalare samt en sub, så himmla bra ljud, äntligen. Har varit frustrerad över att jag bara har kunnat höra min musik i mitt headset. Men nu ljudet det i hela lägenheten...härligt.

Vad vore livet utan musik, musik att relatera sina känslor och tankar till. Är ju inte bara jag som brukar plita ner sångtexter som ligger oss varmt om hjärtat för tillfället. Jag har en just nu som jag inte kan få nog av och det är Marie Fredriksson "Ännu doftar kärleken", kan inte skriva ner hela texten, kanske gör det någon dag annars ett tips att ni som läser detta letar upp låten o hör på den, den är oh så härlig.

När kommer du till mig Mr E...?

Ms E

3 comments:

Wolf said...

Skönt med ljud nu då =) fint när man kan dåna lite :D

ja jag ska skriva mer, ja lovar, när man jobbar 06:00-17:00 blir d oftast så att man inte orkar skriva. får se om ja gör ett försök imorn :P *L*

Hanna said...

Hehe, så du kallar oss som inte vill vara såna som ouppfostrade? =)

Visst är den låten med Marie Fredriksson bra, även hennes låt Tro går rakt in i hjärtat. =)

Anonymous said...

Är det mig du väntar på?

/Mr E *s*