Sunday, January 28, 2007

"Over there"...

...here I come, Låt oss nu alla hålla tummarna att min snälla Chef Martin förbarmar sig över min lycka över att äntligen ha råd att fara till USA och ge mig lite ledigt...lets, kom igen nu, håll tummarna..o du med.. ja så bra tack så mycket hehe

Avresa beräknad till den 26 Mars och hemkomst den 5 April, Japp tänkte fira min födelsedag där. Skulle ju vara lite annorlunda, för varför ska man göra som alla andra. Slava hemma o städa o baka 7 sorters kakor och sen stå där med disken när alla gått hem. Nej tack det klarar jag mig undan. Så jag tänkte åka bort och skämma bort mig själv lite, det tycker jag att jag har varit värd.
Ska återigen besöka Washington DC, som är ett under av "Memorials" hela stan är en ända stor minnes plats för div katastrofer och krig, men oj så intressant. Ett jättezoo ligger det där med som jag ska besöka, sist jag var där hann jag bara se en tredjedel kanske, men hann se dem svartvita pandorna dock och dem var underbara. Som sagt jag ska se mer. Och helst äta lite sån whiskey kyckling på Pentagon City (jättestort köpcentrum).

Men som sagt vi ska få bevlijad ledighet med utav min Chef, men han är himmla bra och snäll så jag tror nästan inte det ska vara något problem. Han tycker jag har hög kompetens och sånt så han litar nog på mitt omdömme.

Mycket på gång nu, bilen ska besiktigas, katten ska kastreras, Gustavs bur är beställd och snart är nog resan till USA beställd med.. weeiii Detta känns som ett bra år, det kommer nog gå vägen även för mig tror jag, känner det på mig i alla fall.

Nattis alla nu, dags för o köra igång träningen före jobbet nu, har varit alldeles för slapp på sistonde. Så upp till gymmet 6:30 i morgon för lite kondition och styrka, och sen en prommis till jobbet.

kram alla, Ms E

5 comments:

Anonymous said...

Lite avis blir man ju, kunna åka iväg sådär, blir ju extra kul om man då som du känner några där med. Härligt :) hoppas du får ledigt :) nu har man suttit på jobbet över 1,5 timmar. Skitkul :) haha. Hoppas dagen blir bra!

Jojo said...

Hoppas träningen funkade :)... Hatar verkligen det här nu, men det är inte länge kvar :)))... Grattis i förskott då på vår födelsedag. Fanns det någon biljett över på planet?

Anonymous said...

OJ, vad häftigt, nu blir malin lite avis.. fast man inte borde, för åker själv iväg då =P men iaf, hoppas du får det supertrevligt där, det är du absolut värd! Stooora kramar

Anonymous said...

Vad avis jag blir också, vill också resa utanför landet nu... men håller mig inom tills vidare.
Finns ju så otroligt mycket att se där dessutom =)
Hoppas du får ledigt, ska *hålla tummarna* för dig!
Kram

Hanna said...

Hoppas du får ledigt nu så du får komma iväg och glöm inte att skicka kort isf. ;)