Wednesday, January 31, 2007

hihi...

...glömde ju berätta det viktiga i min resa. Jag ska ju så klart besöka Ria och Jim som jag besökte tillsammans med ett otäckt X 2003. Det är alltså hans släktingar, men dem ville hellre se mig tillbaka att hälsa på än att han följde med, låter inte det lite roligt. Ria frågade mig då jag var där sist " Are you going to merry Pierre?" Jag svarade, näe det vet jag väl inte. Ria sa " Good, there is mush better boys out there for you" Skojig släkt, tänk om min släkt skulle säga så till min tilltänkta som jag släpar med mig till dem hahah...

Nu tror jag att jag har nått kulmen av vad alla sa till mig efter man blitt singel " Men är det inte skönt att få bo lite själv och rå om sig själv" Joo det är jättebra, men jag börjar på allvar ledsna på den situationen. Önskar mig någon att komma hem till efter jobbet och diskutera vad som ska lagas till middag, slåss över fjärrkontrollen, lägga mina kalla fötter på under täcket på kvällen för att få lite värme...när är det min tur?

Fick ett skoj erbjudande från Wolf som ville bli luffare på min soffa, och självklart är han välkommen för en tids "komma-bort-känsla" Och det vet han med. Men det lät så roligt.*L* Har nog aldrig haft en luffare i min soffa. Bara han är beredd att hans granne då är ca 50 cm hög Kakadua hehe. Och nej han bits inte...*L*

2 comments:

Wolf said...

Me is luffer number 1... får väl se om du har tid för mig bara :P
middagar hit o dit :D

Hanna said...

Haha, ja där var ju släkten verkligen på hans sida. Hoppas inte min släkt är sån, men det tvivlar jag starkt på. =)