Tuesday, January 23, 2007

Hjärteroten...

...bankar på, när man sitter i en soffa med en 3 dagar gammal valp i famnen. En skäggagam på mitt ben och en nymfkakadua på mitt finger. Då Myser Ms E hehe... Djur är något som ligger mig jättevarmt om hjärtat, och det vet nog alla som känner mig. Så är det någon som har en Skäggagam som vill omplaceras så tar jag gärna emot.

Nu ska bilen vara i fint skick till besiktningen och det har goaste S sett till, ett stort tack till du, matlåda inom kort väntas dyka upp till du. Tänk att man kan bli så glad att ett par klarglasblinkers har blitt monterade på sidoskärmarna, men det ger ett snyggare helhetsintryck helt enkelt, jag måste vara skadad. Men jag tyckte det blev skitfint i alla fall. Kan knappt sluta titta på den nu hehehe

Tjipp & Hajk

2 comments:

Tomas Andersson said...

Jag vet faktiskt inte vad Skäggagam är, är det en skäggig fågel? =)

Wolf said...

Skäggagam är en reptil...



du lova ju bilder på valparna

*se på med stora valpögon!* :P