Saturday, January 13, 2007

På jakt...

...efter en karl tänker ni säkert.. hehe

Men icke, just nu är det den enda mannen i mitt liv som ska få ett nytt hem, eller ja Gustav ska få en ny bur. Har hittat den jag vill ha i Danmark av alla ställen. Och nu är det ju så att när lilla jag har fått för mig något så vill jag ju att det ska ske nu, i detta fallet har jag inget tålamod..hehe. Men måste ha det då ägarna av den internetsida jag ska köpa buren ifrån ska åka på semester till den 8 feb, är det inte typiskt. Men Gustav har haft sin bur nu i över ett år så han ska nog klara sig en månad till. Men som sagt otåligheten gnager i mig, nåja får väl ta o lugna mig lite.

Vill vill vill....

Hade tänkt ladda upp en cool bild här på Gustav men det ville inte blogger, ska se om ja kan göra det en annan dag.

Ms E

No comments: