Thursday, January 4, 2007

En korg...

...av upplevelser från Tyskland, entrade just min bostad. Var ner till S på hans jobb på Toveks här i stan och lämnade en matlåda och ett välkomnande hem från tyskland där han har varit över julen hos sin familj.
Jag sände med honom några julklappar, inte värda så mkt men det låg mycket tanke bakom varje klapp.

När jag då mötte honom idag fick jag först ett stort paket bratwurst, som en påminnelse från sommarens bravader i tyskland med hela gänget "vw-entusiaster".
Sen kommer han med en gigantisk korg fylld med massa coola och läckra saker. En flaska vodka av nått slag, med till hörande 4 glas, superfina. En after Eight, en stor chokladhund av nått slag, en chokladtomte, två röda fina ljus, en stor burk med inlagd sill mums, Berlinstrumpor (som jag såg när jag var där men inte hade råd o köpa hehe), två jättesöta salt och pepparkar i form av en svart och en vit ko...hehe. Himmlars va glad jag blev. Oh det låg 4 små runda praliner av nått slag med i och den ena var så himmelskt god, den smaka ungefär som om du tar en tugga av en prinsesstårta...ohh gottigt. Tack snälla S

Dags för jobb nu, seeyaa

Ms E

2 comments:

Wolf said...

härligt med paket man inte förväntar sig =)

Wolf said...

JA de va den ja mena :P haha