Tuesday, January 16, 2007

Lustig enkät från Hanna

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 19, rad 14 - vad står där?

Du lockas av utmaningar som ingen annan. (Sådan är du, stjärntecknen berättar, Väduren)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Min rumsavdelare-bokhylla som står mellan datorhörna och vardagsrum.

3. Vad var det senast du såg på tv?

Grey's Anatomy

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

Strax efter 22 kanske

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Gustav och tvn och katten som rusar omkring.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Tidigare ikväll när jag gick hem från jobbet.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Kikade på om några roliga personer hade komenterat min blogg

8. Drömde du något i natt? I så fall vad?

Intressant fråga, då jag just i natt hade en supermärklig dröm, då jag plötsligen stod med en baby på min arm, samt att jag skulle åka till stallet för att ta hand om en häst jag hade...supermysko, men enligt drömtydare ska det betyda stora förändringar i mitt liv, återstår att se.

9. När skrattade du senast?

Alldeles nyss då ja fick ett skojigt förslag via msn...hehe

10. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

På väggarna sitter väl tapeter o tavlor, sen står ju otaliga saker utmed väggen så som möbler o tvn o så.

11. Har du sett något konstigt på sistone?

Ser konstiga saker varje dag på mitt arbete..*L*

12. Vad tycker du om den här enkäten?

Speciell, men oj så skoj (Oh yes I have no life)

13. Vilken vad den senaste filmen du såg?

Trolltyg i tomteskogen hehe

14. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Ett liv?

15. Berätta något om dej själv som folk inte känner till.

Jag är ganska öppen om mitt liv och mina upplevelser så jag vet faktiskt inte vad det skulle vara? Måste nog fundera på denna...

16. Tycker du om att dansa?

"Dem som dansar är dem som inte har råd att stå i baren..." *tssst* ja dansar oftast hela natten om jag går ut för det är så fantastiskt roligt. Inte för jag vet om ja kan men jag kan ju hålla takten i alla fall hehe...

17. Vad skulle ett barn heta, pojke resp. flicka om du var gravid nu?

Skulle nog rådfråga den blivande pappan men jag har nog några önskemål.

Pojke: Charlie, Samuel
Flicka: Ellenor, Elvira

18. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Jag har övervägt det flera gånger, och kan nog tänka mig att någongång på äldre dagar emigrera till Danmark.

Ms E "Over and out"

1 comment:

Anonymous said...

Hej!
Kul enkät =) kanske lånar den någon gång!
Har precis tvättat klart, kikat på dina inlägg och sett den fina buren + det coola kortet på Gustav igen =)
Kram Elenor