Saturday, January 27, 2007

Underbart...

...Att få vakna självmant. Som många utav mina trogna läsare vet har jag ju dumma grannar som tycker om att väsnas på morgonen men denna morgonen var dem lugna och tysta, så skönt. Så just nu plågar jag dem med musik hehehehehehe...

Väntar o väntar o väntar, vet inte hur länge jag ska orka vänta. Vill vill vill nuuu vill jag ha Gustavs nya bur, men jag får snällt vänta. Åhh denna otålighet kväver mig, är det så här det ska vara att vara Vädur hehe?

Sökert fortfarande efter kärleken med ljus och lykta.. eller nä det gör jag ju inte, söker inte så hårt. Man kanske borde? Ingen direkt som trillar ner i ens knä eller så. Fast folk brukar säga att ifall man slutar leta så dyker "han" upp när man minst anar det. Well well... får la gå som det går. Några nya vänner har jag vunnit på vägen i alla fall och det är också kul.

Carpe Nochtem...

Ms E

2 comments:

Wolf said...

Hade oxå en skön morgon, slippa vakna av en alarmklocka eller nått =)

tålamod, du får nog buren snart :P o den blir nog fin :D

Hanna said...

Hehe, jag är precis likadan vad gäller tålamod. Det ska hända NU NU NU!! Hmm, du var inne på sånt där med horoskop va? Har för mig Gia (hette hon så?) sa på sexpartyt att jag inte var en typisk skytt. Så kan ju undra vad jag är istället då? =)